Beleidsplan

Hieronder vind je een verkorte versie van ons beleidsplan. Je kunt als je wilt het volledige beleidsplan 2023 downloaden. Je kunt ook het standaardformulier publicatieplicht ANBI algemeen downloaden. Wil je het volledige beleidsplan of onze volledige statuten graag per mail ontvangen, stuur ons dan een berichtje.

Missie en doelstelling
Stichting de kleine bron wil het mogelijk maken dat kinderen die ernstig ziek of ernstig lichamelijk beperkt zijn kunnen verblijven op een plek waar doormiddel van water en warmte pijn verlichting geboden wordt. Dit wil de stichting bereiken door initiatieven te ondersteunen die dit aan (willen gaan) bieden.
Het doel is een geldstroom te ontwikkelen die ten goede komt aan de realisatie, instandhouding en het betaalbaar houden van logeeropvang en wellnessruimtes waar kinderen uit deze doelgroep terecht kunnen.
De stichting heeft geen winstoogmerk.

Ambities
Stichting de kleine bron streeft ernaar om in 2023 de eerste wellness te openen (zie ‘help ons’ voor meer informatie).
Een ambitie voor de langere termijn is om meerdere locaties te helpen realiseren en om voldoende middelen te hebben om structureel kinderen de mogelijkheid te bieden gebruik te maken van deze locaties dmv een financiële bijdrage.

Strategie
We gaan hiervoor verschillende fondsen en stichtingen aanschrijven. Ook gaan we bouwbedrijven benaderen met de vraag of ze willen sponsoren in arbeid of materialen. Verder hebben we in Fabian Dolman, eigenaar van quality wellness resorts, een fijne ambassadeur gevonden die ons wil helpen met naamsbekendheid.

Jaarstukken
Wij zijn als stichting begin 2019 opgericht, hieronder zijn alle jaarstukken tot nu toe te downloaden.

Jaarrekening 2022

Jaarrekening 2021