Help ons

Wij zoeken mensen die ons willen sponsoren.

Ons streven is om in 2020 een eerste wellness met logeeropvang te helpen realiseren. Hiervoor is ruim 500.000 euro nodig. De stichting wil geld verwerven om bij te dragen in de extra kosten die gemaakt moeten worden ivm de kwetsbaarheid en complexiteit van de zorg van deze doelgroep. Dit geld komt uiteraard volledig ten goede aan de kinderen uit onze doelgroep. Als stichting maken wij geen winst en onze bestuursleden krijgen geen vergoeding.

Waarom zou je ons sponsoren?

-Omdat er kinderen zijn die de hele dag pijn hebben. Pijn omdat bijvoorbeeld hun spieren voortdurend aangespannen zijn of omdat ze ernstig ziek zijn en nooit meer beter zullen worden.
-Omdat voor deze kinderen water en warmte geen luxe is, maar een levensbehoefte. Door de warmte en het gedragen worden in water ontstaat ontspanning en verlichting van pijn. De kleine bron biedt dit unieke concept aan deze kinderen en daardoor adempauze voor deze ouders.
-Omdat zonder sponsors deze unieke zorg niet betaalbaar aangeboden kan worden.

Je kunt ons op verschillende manieren sponsoren

Overmaken per bank
Je kunt een bedrag over maken op ons rekeningnummer:
NL 56 SNSB 0776 5186 82

Door een online donatie te doen
Als je hieronder een berichtje achter laat met je (bedrijfs-)naam kunnen we je als sponsor op de site vernoemen!

Bedrag

SponsorKliks, gratis sponsoren!Door middel van Sponsorkliks
Door een aankoop te doen bij een webwinkel die Sponsorkliks ondersteunt, steun je ons zonder dat het je geld kost. Bijvoorbeeld via Coolblue of Bol.com. Klik op het logo hiernaast om alle winkels te zien die meedoen.

Ik geloof met heel mijn hart en ziel in de kleine bron en hoop dat je met mij deze passie wil delen en verspreiden, Lonneke van Asseldonk, voorzitter en initiatiefneemster van stichting de kleine bron.